D4kwa Dir0g0l, Bekas Model Tuntut RM319 Juta Dari Cristiano Ronaldo!

Wanita yang mend4kwa Cristiano Ronaldo mer0g0lnya, menuntut ganti rugi 56 juta pound (RM319 juta).

Dokumen mahk4mah yang baru dikeluarkan menunjukkan jumlah dituntut bekas model, Kathryn Mayorga daripada bintang Portugal dan Juventus itu.

Mayorga mend4kwa Ronaldo mer0g0lnya dalam bilik hotel di Las Vegas selepas mereka bertemu pada tahun 2009, ketika itu Mayorga berusia 25 tahun.

Ronaldo menafikan pertvduhan ke atasnya.Pada tahun 2010, Mayorga bersetuju menerima 270,000 pound (RM1.54 juta) sebagai penyelesaian di luar mahk4mah.

Tetapi tiga tahun lalu, Mayorga memfailkan sam4n sivil di Las Vegas mengatakan “m3ntalnya terganggu” ketika dia bersetuju dengan penyelesaian itu.

Ronaldo sebelum ini berkata: “Saya menafikan tudvhan-tudvhan ke atas saya.”Bagi membersihkan nama saya, saya tidak akan melayan sesuatu yang direka oleh orang yang mahu mencari populariti dengan menjadikan saya sebagai m4ngsa.

“Pada malam kejadian itu, Ronaldo, berusia 24 tahun ketika itu, bercuti di Vegas bersama sepupu dan abang iparnya.Mayorga, yang bekerja di kelab malam di dalam Palms Casino Resort, berkata dia bertemu Ronaldo di ruang VIP.

Ronaldo kemudian mengajaknya dan seorang kawan ke biliknya di resort berkenaan – “bagi menikm4ti pemandangan Las Vegas Strip”, kata Mayorga.

Mayorga membuat laporan polis keesokan harinya mend4kwa dia dir0g0l tetapi enggan menamakan Ronaldo.

Dia kemudian memutuskan untuk tidak meneruskan d4kwaan dan menandatangani persetujuan pada Januari 2010.

Namun pada September 2018, Mayorga melanggar perjanjian dengan bersetuju untuk ditemuramah, menyebabkan polis Las Vegas membuka kembali kes berkenaan.

Ronaldo sekali lagi menafikan d4kwaan itu dan melabelkannya berita p4lsu, sambil mengatakan apa yang berlaku pada malam itu adalah atas persetujuan bersama. – AGENSI

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://gempak.com/

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *