Nia Ramadhani tak dapat layanan VVIP, men4ngis mohon maaf -“Saya seharusnya beri contoh baik”

SUSULAN siasatan ke atas bintang Indonesia Nia Ramadhani dan suaminya Ardi Bakrie berhubung dakwaan mengambil d4dah jenis sy4bu sejak lima bulan lalu, Ketua Polis Metro

Jakarta Pusat, Hengki Haryadi berkata tiada unsur pilih kasih dalam mengendalikan kes berkenaan.

“Perlu dijelaskan bahawa tidak wujud diskri1minasi terhadap sesiapa… tunggu siasatan selesai,” katanya.

Hengki men3pis isu yang berlegar-legar dalam kalangan masyarakat apabila pasangan suami isteri itu menerima layanan istimewa.

Salah satu yang menjadi pertik4ian adalah ketidakhadiran mereka selaku suspek ketika pertama kali kes ini umumkan kepada umum.

196243417_166099438812079_4385064719744008618_n

Nia Ramadhani bersama suami dan anak-anak mereka.

Sementara itu menerusi sidang media, Nia, 31, dan suaminya Ardi tampil memohon maaf dan akui menyes4l dengan perbuatan yang dilakukannya berhubung isu penyalahgunaan dadah.

“Dengan kerendahan hati saya memohon maaf perbuatan ini kepada semua pihak khususnya keluarga, sahabat yang sudah menaruh kepercayaan kepada saya.

“Saya Nia Ramadhani Bakrie mengaku bahawa apa yang saya lakukan tidak sepatutnya menjadi contoh yang baik kepada orang awam.

“Saya seharusnya memberikan contoh yang baik untuk anak dan orang-orang di sekeliling saya,” ujar Nia sambil menangis di hadapan media.

Terdahulu Nia yang popular dengan watak Bawang Merah dalam sinetron Bawang Merah Bawang Putih dit4han bersama pemandu peribadinya pada 7 Julai lalu dengan sy4bu seberat 0.78 gram turut ditemui.

Suaminya, Ardiansyah Bakrie turut menyerah diri sejurus Nia dit4han polis dan mengakui sudah lama menghis4p syabu secara h4ram di kediaman mereka.

Mereka did4kwa mel4nggar Pasal 127 Undang-Undang Nombor 35 Tahun 2009 bahagian Narkotik, dengan hukvman maksimum empat tahun penj4ra.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : mstar

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *