“Budak Under Age Cakap Macam Tu…Lawak Ke?” – Netizen Kur4ng Senang Kak KM Tunjuk Anak Berkemb4n & Sebut Perkataan T4k S0pan!

Pengikut laman sosial Instagram (IG) Liana Rosli meluahkan rasa kur4ng senang apabila usahawan sensasi tersebut memuat naik hantaran yang dianggap kurang sesuai untuk tontonan umum.

Apatah lagi hantaran tersebut memaparkan anak bongsunya yang sedang berkemban menyebut perkataan tid4k sopan.Walaupun ada yang menganggap ia sebagai bahan yang lucu dan menghiburkan, namun ramai juga yang berpandangan sebaliknya.

“Lawak? An under age kid saying that is lawak?”, tanya seorang pengguna laman sosial itu.

“Sed1hnya bila tengok benda macam ni jadi bahan jenaka…Semoga diberi petunjuk,” kata seorang lagi.

“Kalau aku lah dah lama kena tamp4r dengan mak ayah…Tapi itu akulah orang lain aku tak tahu,” komen yang lain pula.

Bagaimanapun ada juga yang menegvr Kak KM supaya berhati-hati memuat naik hantaran melibatkan kanak-kanak kerana b1mbang menjadi mangs4 pedof1l.

“Maaf agak tidak sesuai anak seusia ini cakap macam ni, mungkin persekitaran yang selalu terbuka. Ada benda kita perlu hid3kan daripada anak sesusia ini,” tegvr seorang warganet.

“Pedofil bersepah kat luar sana tu, hati-hati ya…Semoga kita dilindungi,” komen warganet lain pula.

“Astsgfirullahalazim semoga Allah ampuni kita semua. Sulit-sulit ni kena jaga tak boleh diperkatakan atau ditonj0lkan, takvt menjadi asbab kes-kes tidak bermoral ni…Semoga Allah selamatkan anak-anak kita,” nasihat salah seorang warganet.

sumber:Gempak

Leave a Reply

Your email address will not be published.